tisdag 2 september 2014

#30

Nu är vi redan inne i september! Var tog sommaren vägen?
Denna vecka är det Karin som har ritat skissen hon är en av våra nya gästdesigners i höst.

Här kommer en närmare presentation av Karin:

Karin Hesse

1. Vem är du?
 Jag heter Karin och bor i Stockholm, med min man. 
2. Vad betyder scrappandet för dig? En härlig hobby som är en skön kontrast mot mitt jobb på kontor.  
3. Vad scrappar du helst, om du får välja? (LO, kort, altrat, annat osv) Det är en blandning av alla dessa, men eftersom jag just nu gör en utmaning - 100 alster innan shopping där jag "pinnar" varje alster har det visat sig att kort ligger i topp, men mitt uppdrag hos veckans skiss kommer nog att jaga upp layouter en del.
4. Är du kreativ på något annat sätt? Jag håller på en hel del med blomsterarrangemang och planteringar i min trädgård och så brukar jag se till att ordna små utflykter då och då.
5. Var hämtar du din inspiration? Nämn gärna någon speciell blogg eller person och bifoga länk. Skisser är min stora inspiration, men jag har länge följt The adventure of glitter girl på www.twopeasinabucket.com.  Pinterest är också en stor inspirationskälla, inte bara för scrapbooking.
6. Är du med i något designteam? Nej, inget förutom veckans skiss 
7. När scrappar du som bäst? En ledig helg utan andra måsten.

Vill ni läsa mer om Karin hittar ni hennes blogg här

Skissen för denna vecka ser ut så här:

Karins tolkning:



Teamets tolkningar

Lotta:



Ciza


Åsa


Jennie


Camilla
































Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 8/9 kl 23:55. 

Det går bra att länka till ett instagram-konto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna kommentera. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Instagram eller Facebook – men då är det ju bara vi som får se din tolkning! Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: