tisdag 9 september 2014

#31



Då var det tisdag igen och det innebär en ny skiss här på Veckans skiss. Idag är det jag Åsa Johansson som står för skissen. Jag är GD här på Veckans skiss hela hösten och det är första gången jag visar en av mina skisser så nu hoppas jag verkligen att du hakar på och tolkar den. Jag är så nyfiken på hur just din tolkning blir.

Vem är då jag? Jo jag är en snart 38 år ung tjej som har ägnat mig åt scrapbooking i ungefär 7 år. Jag bor i Hälsingland med min sambo och våra tre barn. Att få scrappa är den ultimata avkopplingen för mig. Timmarna bara rinner iväg när jag sätter mig vid mitt skrivbord. Att jag även gillar att fota gör ju inte det hela sämre. Titta gärna in till min blogg här så får du se lite av vad jag har skapat.








Min egna tolkning av skissen:































Teamets tolkningar:

Ciza


Karin


Jennie


Camilla




Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 15/9 kl 23:55.
Det går bra att länka till ett instagram­konto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.
Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Instagram eller Facebook –
men då är det ju bara vi som får se din tolkning! Mer information finns under fliken ”frågor och
svar”

Inga kommentarer: